sobota, 25 listopada 2017

Na czas B)

Yo, kochani!
Dziś punktualnie przychodzę z rozdzialikiem OS. Ostatnio troszkę mniej tam AoKisków, ponieważ, jak wiecie, akcja się pokomplikowała, ale zapewniam, że warto przeczytać i czekać na jej rozwiązanie B) 
W tym chapterku dowiecie się troszkę więcej o naszym pobocznym pairingu, działaniach policji wobec Haizakiego i kolejnej (*) kłótni naszych zakochańców, którzy tak naprawdę ciągle za sobą szaleją, ale trochę się pogubili ;( Dobra, żeby nie było, że bronię swoją postać - to wina mudżyna xD 
Tak więęęc zapraszamy do lektury B)


Shiro & Juri














2 komentarze:

  1. Wstyd się odzywać, bo nie było mnie tu od BARDZO dawna (nie wiem nawet czy jeszcze mnie pamiętasz, Shiro :"), ale tak mi się dzisiaj przypomniało, że coś takiego jak blogger w ogóle istnieje i postanowiłam zerknąć czy cokolwiek jeszcze żyje na moich ulubionych blogach. No i proszę, tyle rozdziałów do nadrobienia! Nie czytałam, więc na temat opowiadań się nie wypowiem, ale wam obydwu gratuluję, że tak długo dajecie radę i się nie poddajecie z pisaniem, to się ceni < 3 Swoją drogą jestem bardzo ciekawa jak zmienił się wasz (a Shiro przede wszystkim- przepraszam, ale dłużej czytałam jej opowiadania i zdążyłam jako tako poznać ^^;) styl, w weekend koniecznie muszę zrobić sobie maraton~
    Pozdrawiam cieplutkoo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Omg!! XDD ♥
      Nawet nie wiesz, jak jest mi miło znów mieć możliwość przeczytania komentarza od Ciebie, chociaż tego jednego ^^ I, pf, oczywiście, że pamiętam!!! Najlepszych czytelników się nie zapomina B) (szczególnie, kiedy ma się ich niewielu xD ♥).
      Bardzo dobrze, że Ci się przypomniało! Będziesz miała sporo lektury, ponieważ nasze opka sięgają (naprawdę) setek stron B) (szczególnie OS, aktualnie ma w Wordzie 250 stron, A TO DOPIERO CHYLI SIĘ KU KOŃCOWI, bardzo powoli, swoją drogą xD).
      Czekam(y!) na Twoją opinię B) Zawsze ją sobie bardzo ceniłam, dlatego jestem naprawdę przejęta faktem, że być może po raz kolejny będę mogła jej doświadczyć ^^ (Juri na pewno też jest!! xD ♥).
      Kurcze, naprawdę dziękuję Ci za ten komentarz. Wywołał u mnie autentyczny uśmiech c:
      Miłego nadrabiania :D ♥

      Usuń