niedziela, 4 lutego 2018

Ważne informacje i spóźniony rozdział ^^'

Hej, kochani.
Przepraszam za ten dzień opóźnienia, jednak wczoraj zwyczajnie nie byłam w stanie dodać notki z przyczyn osobistych. 
Co do przyszłych wpisów na blogu, nie jestem pewna, jak to będzie. Na razie ze wszytskim stoimy i nie wiem, kiedy, ani czy, uda się ruszyć. 
Postanowiłam jednak wrzucać rozdziały poszczególnych opowiadań, dopóki się nie skończą, więc zapewne jeszcze trochę poczytacie xD Z racji tego, że ostatnio mam strasznie dużo na głowie, a bloga ogarniam sama, nie jestem pewna, jak to będzie z regularnością, ale będę się starać, by był choć jednen post na 2 tygodnie. 
Przepraszam, ale ostatnio mam problem, żeby wykrzesać z siebie cokolwiek. 
~Shiro

Shiro & Juri

To jeden z moich ulubionych rozdziałów... Mam nadzieję, że się spodoba, zapraszam do czytania mimo wszystko ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz